Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2013 08:40 - Искам те
Автор: starkmaster Категория: Лични дневници   
Прочетен: 489 Коментари: 0 Гласове:
0



 Искам те... Искам цялата да си Стон, стон, разкъсал без свян тъмнината... Да трепериш в ръцете ми от Желание, заради което, ще ни отрече света... Да си Страст, безжалостно разкървавила устните ми в безвремие...Да си толкова непозволено Гола, че да ме боли от докосването... Искам да си като ненастроено пиано в ръцете ми... С безкрайни клавиши, с които да свиря... Да си различен звук всеки път, докато уча нотите на възбудата ти... Искам да си като дъждовна капка вода, сред пустинята на устните ми... Да те имам цялата, и да те пазя толкова ревниво в страха си да не те разплискам отвъд, че никога да не си ми достатъчна... Искам те... Да си, като последна минута в предела на живота ми... Като смъртна присъда и дихание с последна отсрочка... Искам красотата на тялото ти, крещящо за любов... Искам да изгоря повърхността му с всички сенки от нежност... Които бавно ще те отведат в дълбините... А после шумно ще те изкачат на върха - на който се сливат земя и небе... звезда и трева... Искам всеки учестен удар на сърцето ти... Искам да ми принадлежи всяко късче въздух, което поемаш шумно, заради мен... Искам да си моята Свобода в големия затвор на плътта... И да плачеш от освобождението... Искам те... Искам да оставиш всяка извивка от тялото си, в паметта на сетивата ми, които ще те запомнят завинаги... И ще те повтарят... В жеста, с който ще впиваш нокти в чаршафите... Или ще захапваш неудържимо възглавницата... А после ще сричаш името ми, смесвайки го със своето... Искам да се загубиш в мен и да ми забраниш да те намеря... Да си дръзка и плаха, да си сълза и усмивка, да си огън и вода, да си моя и чужда едновременно... Искам да те искам... Искам да ме искаш... Не бързай... Ще те събличам бавно... Като Сбъдване...

Даниела Иванова




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starkmaster
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1072658
Постинги: 1678
Коментари: 298
Гласове: 1364
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол